2010-09-27

Jag nådde inte ända fram...


Det gick inte hela vägen, men jag nådde väldigt långt. Att som rookie i lokalpolitiken ändå få 36 kryss gör mig mäkta stolt över min kampanj och jag är självklart väldigt glad för det förtroende jag har fått. För en fullmäktigeplats hade 50 röster räckt. Nu blev det inte så.
Den kommande mandatperioden kommer jag att ingå i Strängnäspartiets fullmäktigegrupp som ersättare. Givetvis kommer jag att fajtas för bildnings- och kulturfrågorna. Mycket tyder på att vi Strängnäspartiet kommer att sitta i opposition vilket är nog så bildande.
Jag hoppas att du som valt att lägga din röst på mig även fortsättningsvis kommer att följa hjärtats spår i strängnäspolitiken. Det tänker nämligen jag göra.

1 kommentar:

Mats Werner sa...

Välkommen till Fullmäktige! Det lär inte bli någon rolig period!